Meiliturundus Smaily keskkonnas

Mida Sina tööpäeva hommikul esimesena teed? Loed e-kirju? Ilmselt küll. Nüüd mõtle, kas meiliturundus on Sinu turundusplaani üks osa? Olenemata, kas vastasid eitavalt või jaatavalt, siis see koolitus on täpselt Sulle! Meiliturundus on üks parimate tulemustega kanaleid – sinna saad koguda inimesed, keda päriselt ka Sinu toode või teenus huvitab. Sellel koolitusel õpidki kõiki parimaid tavasid meili väljanägemisest, kontaktide haldamisest, tervituskirja automaatikatest ja paljust muust. Ja praktilise osana teed valmis ühe täiesti toimiva kirjapõhja, mida oma töös kasvõi samal päeval kasutada.

Koolituse maht: 6 akadeemilist tundi, mis kõik on auditoorse ja praktilise töö tunnid (1 päev).

Sihtgrupp: alustajad meiliturundajad, kes soovivad saada ülevaadet meiliturunduse olemusest ning läbi teha esimesed sammud meiliturundusega alustamisel Smaily keskkonnas.

Koolitusel osalemise eeldused: arvuti kasutamise oskus ja algtasemel turundusteadmised. Eelnev Smaily kasutamiskogemus ei ole vajalik, samuti ei pea eelnevalt olema meiliturundusega kokku puutunud.

Koolituse kirjeldus

Koolitusel saab teadmised meiliturunduse algtõdedest, samuti tehakse praktiliselt läbi mõned tüüpilisemad meiliturunduse praktilised näited. Tegu on praktikat ja teooriat ühendava koolitusega, mille raames annavad oma valdkonna spetsialistid edasi nii turunduspsühholoogiast tuntud võtteid kui ka oskuse kõik teadmised praktikas kasutusse võtta.

Koolituse teemad

Miks meiliturundus? Meiliturunduse eelised ja erinevus teistest digiturunduse kanalitest.

Kuidas alustada ja koguda kontakte? Keda koguda oma listi ja kuidas seda kõige efektiivsemalt teha? Mida esimese kirjana saata?

Kontaktide haldamine. Segmenteerimise olulisus. Millist infot kliendi kohta talletada. GDPR. Kontaktide kustutamine.

Millistest elementidest koosneb kiri? Pealkiri, saatja nimi, pildid, nupud, jalus jms, millist rolli need mängivad ja kuidas igat elementi maksimaalselt kasutada. Näited toimivatest võtetest.

Praktika: Teeme valmis ühe kirjapõhja ja harjutame kontaktide laadimist Smaily kontole. Lõpuks saadame ühe (test)kampaania välja.

Koolituse eesmärk

Koolituse eesmärk on on anda vajalikud teadmised, et koolituja saaks iseseisvalt meiliturundusega hakkama. Koolitusel saavad selgeks põhitõed, millele meiliturundust tehes tähelepanu pöörata. Samuti õpetatakse iseseisvalt kasutama meiliturundusplatvormi Smaily, mille peal tehakse praktilisi harjutusi.

Koolituse õpiväljundid

Koolituse edukal lõpetamisel õppija:

  • teab, millal ja kuidas meiliturundust kasutada;
  • oskab luua kirjapõhja;
  • oskab kontakte segmenteerida;
  • oskab saata meilikampaaniat ja hinnata selle tulemust.

Koolituse lõpetamise tingimused: Koolituse lõppedes väljastab koolituskeskus koolituse läbinule tunnistuse või tõendi. Koolituse lõppedes väljastatakse tunnistus, kui on täidetud õppekava mahust vähemalt 80% ja teised koolituskavast tulenevad nõuded (nt eksam, arvestus, praktiline töö jms). Tõend täienduskoolituses osalemise või selle läbimise kohta väljastatakse isikule juhul, kui koolituse käigus ei hinnatud õpiväljundite saavutatust või kui isik ei saavutanud kõiki õppekava lõpetamiseks nõutud õpiväljundeid.

Koolitushind sisaldab:

  • ettevalmistatud töökohta vajaliku riist- ja tarkvaraga klassiruumis. Veebikeskkonnas osalejale võimaldame vajadusel kaugligipääsu koolitusel osalemiseks nõutud tarkvarale;
  • koolitajat, kes omab vähemalt täiskasvanute koolitaja taset 5 või töökogemust vastavas valdkonnas;
  • koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust.

Lisaks pakume:

  • vajadusel tasuta korduskoolitust, kui tunned, et mõni oskus vajab täiendamist või pidid endast mittesõltuvatel põhjustel koolituse katkestama;
  • sooje jooke ja küpsiseid;
  • lõunasööki igal koolituspäeval;
  • tasuta parkimist (lisa kell autoaknal nähtavale kohale ning koolituskeskusesse jõudes registreeri parkimine meie parkimissüsteemis).

Õppekeskkonna kirjeldus: Õppekorralduse alused (alapunkt 8)

Täiendkoolituse õppekava rühm: turundus ja reklaam

Hind

99€ +km

Asukoht

Lõõtsa 5, Tallinn
või veebi teel osaledes

Koolitaja

  • Tanel Rand
    Tanel Rand

    Tanel on pikaaegne turundus-ja müügijuht, kelle käe alt on läbi käinud mitmete suurte ettevõtete turundusstrateegiad. Koolitusel jagab Tanel hulgaliselt kogemustel põhinevaid meiliturunduse nippe.

  • Viivika Lumberg
    Viivika Lumberg

    Viivika on meiliturunduse strateeg, kellel on lisaks suure plaani vaatamisele ka kirja teksti ja koodi koostamise kogemus. Inimkäitumise huvilisena oskab ta jagada mõjutamispsühholoogiast tulenevaid teadmisi.

Kõik toimumised