Praktiline vene keel teenindusvaldkonna töötajatele, 24 ak.tundi
Companion Koolitus MTÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
Koolituse eesmärk:
Teenindussektoris töötavate täiskasvanute vene keele kui töö- ja suhtluskeele parandamine, keeleoskuse tõstmine, keelebarjääri ja võimalike suhtlusprobleemide ületamine, võõrkeelses suhtluses enesekindluse tõstmine.
Aeg: 19.07.2022 – 25.08.2022, T. ja N. 16.00 – 17.30 (kellaajad võivad muutuda, küsi lisainfot)
Sihtrühm:
Koolitus on mõeldud teenindusvaldkonna töötajatele, kelle teadmised vene keelest on kas puudulikud või aegunud ja kellel on soov oma vene keele oskust tööalases kontekstis täiustada.
– müüjad
– klienditeenindajad
– majutus- ja hotellitöötajad
– toitlustusteenindajad
Maht: 24 tundi
Grupi suurus: 2-8 inimest
Õppe alustamise nõuded: vene keele algtase A1 – A2
Õppekava
- Suhtlusetikett
– tervitus, suhtluse algus (pöördumine ja tutvustamine), hüvastijätt
– info edastamine, nõustumine
– kaebustele ja pretensioonidele reageerimine
- Telefonikõne
– vastuvõtmine
– vestlus
– teavituste jätmine
- Ametialase suhtlemise tüüpsituatsioonid
– küsimuste ja vastuste moodustamine
– erialaga seonduva sõnavara õppimine
– klienditeeninduse dialoogid erinevatel teenindusaladel
- Arvsõnade kasutamine
– kuupäevad
– nädalapäevad
– kellaajad
– telefoninumbrid
– ühikud
- Teksti töötlemine
– tekstist olulise informatsiooni leidmine
– ankeedi täitmine
– küsimuste ja vastuste moodustamine
– lihtsate kirjalike vastuste koostamine
Õpiväljundid – koolitatav
– suhtleb iseseisvalt klientidega igapäevastes töösituatsioonides kasutades venekeelset põhisõnavara; tunneb erialaga seonduvat sõnavara
– selgitab välja kliendi vajadused ning probleemid ja aitab neid lahendada
– kasutab sobivat sõnavara ja venekeelse suhtluse õiget tonaalsust
– mõistab lihtsa erialase teksti sõnumit
– suudab kirjutada igapäevase tööga seotud erialast teksti
Õppemeetodid:
Dialoog, paaristöö, rollimäng, lugemis- ja kuulamisülesanded, töö tekstiga ja grammatikaülesanded, IKT vahendite kasutamine (keskkonnad, e-õppevara).
Koolitusel luuakse rikkalik keelekeskkond, mis toetab eelkõige suhtluspädevuse arendamist ning keelebarjääri ja teiste võimalike suhtlusprobleemide ületamist.
Õpitulemuste hindamine – dialoog (enda erialaga seotud) ja lõputest õpitud materjali kohta.
Koolitaja: Jelena Mirt, vene keele, kui võõrkeele, õpetaja. Jelena õpetab vene keelt üle 10 aastat. Praegu ta tõstab oma kvalifikatsiooni Tallinna Ülikooli magistriõppes.